this is me

this is me

Wednesday, March 24, 2010

msa skolah dlu2...

time skolah ialah time pling besh skali. tmbh2 lg bla dengan mmber2 yg amat aku syangi. hari2 aku xprnh borink dgn dyorg. oleh sbb aku nk jual kat mshroom ari jumaat nih, tetiba trflashback zaman2 kegemilangan form 5. geng2 aku iaitu of kos la anati, melah, linda dan ezne telah mnjual pada hari sukan olahraga 2008 iaitu olahraga trakhir yg aku join dan buat prtama kalinya rmah sheikh ahmad kalah trok dlm olahraga stelah 14 tahun. (seigt aku la).

menu utama yg kami jual ialah JAGUNG BAKAQ yg sgt la sdp. jagung bakaq dgn mayonis, pstu boh plak lada. perhhh... mmg sgt laku. tp bkn kmi yg tlong bakaq. org yg nk bli tu plak yg bakaq sndiri sbb trlalu ramai sgt yg nak. smpai x ckup org nk tlong bakaqkan. selain tu ada gak air float terapung, roti sosej apa ntah nma dia aku x igt, roti john ngn makaroni bakaq. besa la time tu ckgu mazlina jdik chairman klab geo. so mmg tobat la kna jual roti john. berebut2 org nk jagung bakaq. smpai ckgu2 ngn mak cik lab pon order nk bwk blik umh. mmg sgt laku. tgn aku smpai melecur sbb kna tlong bg arang menyala. sgt seksa... tp on the same time, aku sgt2 happy. aku ada gmbq time tuh tp hlang lps aku tkaq enset. huhuhu... sgt sedey..

dh nma pon hari olahraga, of kos la aku involve. sbb kat skolah aku lebih dikenali dlm sport brbanding dgn benda2 len. so aku brjaya dpt 2 emas utk 400m n lompat jauh, dan aku dpt 2 perak. mybe sbb mkn jgung bakaq kot. so, sbgai cnclusion utk post nih, aku rsa spend time ngn mmber2 bff ni sgt la menyeronokkan. kalo bleh aku mmg nk turn back time dan blik ke masa tuh. masa skolah dlu2....

1 comment:

  1. wei..xdak credit untuk aku sikit ka..aku pon terlibat tlg beli brg hampa tau dak

    ReplyDelete